Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови: - Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації; - Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок; Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна або чек). ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Якщо покупцем були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну за умови: - Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек). ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ - Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну. - Надішліть товар Новою поштою до нашого сервісного центру: Андрієнко Сергій Васильович, м. Бобровиця, Відділення Нової пошти №1, (098) 466 25 67. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець. ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ - Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну. - Надішліть товар, за адресою відправника Новою поштою: Андрієнко Сергій Васильович, м. Бобровиця, Відділення Нової пошти №1, (098) 466 25 67. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець. КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ: - на банківську картку; - через платіжну систему, якою ви сплачували онлайн на сайті.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.